Συχνές ερωτήσεις

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να παραγγείλω ;

Η πλειοψηφία της συλλογής βρίσκεται στο e-shop. Για να αποφασίσετε ποια προϊόντα θα αγοράσετε, μπορείτε να επιλέξετε είτε με βάση το φύλο, είτε με βάση την ηλικία. Όταν αποφασίσετε τα είδη που επιθυμείτε, επιλέξτε το χρώμα και το μέγεθος και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας.

Μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας μέχρι την τελευταία στιγμή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε κάποια επιλογή σας από το καλάθι αγορών, κάνετε κλικ στο επάνω μέρος του μενού και διαγράψτε το προϊόν.

Αν δεν έχετε ήδη συνδεθεί, θα σας ζητηθεί να το πραγματοποιήσετε για να συνεχίσετε στο επόμενο βήμα. Δημιουργώντας τον ατομικό λογαριασμό σας, μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

 

Γιατί πρέπει να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω;

Κάνοντας εγγραφή, πραγματοποιείτε τη διαχείριση της παραγγελίας σας πιο εύκολα και γρήγορα. Επίσης, έχετε πρόσβαση σε αυτήν ανά πάσα στιγμή, μπορείτε να την εντοπίσετε και να δείτε την ημέρα παράδοσης.

 

Κάνοντας εγγραφή, τα προσωπικά μου στοιχεία θα κοινοποιηθούν και σε άλλες εταιρίες;

Όχι, τα προσωπικά σας στοιχεία δεν θα κοινοποιηθούν σε άλλες εταιρίες.

 

Τι μπορώ να κάνω εάν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης;

Μπορείτε να επιλέξετε «απώλεια κωδικού» και θα σας σταλεί ένας νέος κωδικός στο προσωπικό σας email. Χρησιμοποιώντας τον νέο κωδικό, μπορείτε να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό με κάποιον άλλο οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

 

Γιατί η κάρτα μου απορρίφθηκε;

Η τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε θα σας ενημερώσει το λόγο για τον οποίο η κάρτα σας απορρίφθηκε.

 

Ποιους τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Δεχόμαστε αντικαταβολή με χρέωση της υπηρεσίας ανεξαρτήτως ποσού, καθώς και χρήση Paypal.

 

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685012 ή στο e-mail mailto:info@sam013.gr. Σε περίπτωση που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, η SAM 0-13 θα ενημερώσει την courier να επιστρέψει το δέμα στις εγκαταστάσεις της.

 

Πώς μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Μέσω e-mail, θα ενημερωθείτε πότε το προϊόν που παραγγείλατε παραδόθηκε στην εταιρία courier. Επιπλέον, στο ίδιο e-mail, θα υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός αποστολής (tracking number).

Εισάγοντας τον αριθμό αποστολής στην ιστοσελίδα www.taxydromiki.gr (παραγγελίες εντός Ελλάδας) και www.elta.gr (παραγγελίες εκτός Ελλάδας), μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας.

 

Εάν παραλάβω ένα λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τη SAM 0-13.

 

Πριν την επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685012 ή στο e-mail mailto:info@sam013.gr.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής.

Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, το προϊόν θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση.

 

Οι τιμές των προϊόντων στο e-shop είναι ίδιες με αυτές στα καταστήματα λιανικής;

Ναι, οι τιμές των προϊόντων SAM 0-13 είναι ίδιες σε όλα τα καταστήματα λιανικής και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι προωθητικές ενέργειες σε περιόδους εκτός περιόδων εκπτώσεων (προσφορές, εκπτώσεις) δεν συνάδουν απαραίτητα μεταξύ e-shop και καταστημάτων λιανικής.

 

Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου σε διαφορετική διεύθυνση;

Ναι, υπάρχει ειδικό πεδίο που μπορείτε να συμπληρώσετε τη διεύθυνση αποστολής σε περίπτωση που είναι διαφορετική από τη διεύθυνση παραγγελίας.

 

Μπορεί να συμπεριληφθεί συσκευασία δώρου, κάρτα αλλαγής και ευχετήρια κάρτα;

Με κάθε αγορά σας, τα προϊόντα θα τοποθετούνται σε σακούλα του e-shop μας σε 3 μεγέθη.

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα μαζί με το δώρο σας να στείλετε, χωρίς χρέωση, τις ευχές σας στην ευχετήρια κάρτα του e-shop μας. Συμπληρώστε το κείμενο των ευχών σας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα εμφανιστεί στο τέλος, με την ολοκλήρωση των αγορών σας.

 

Παραδόσεις

Ποιες εταιρίες ταχυμεταφορών χρησιμοποιείτε ;

Χρησιμοποιούμε την Γενική Ταχυδρομική ανάλογα τον τόπο αποστολής. Οι αποστολές εξωτερικού γίνονται μέσω ΕΛΤΑ

 

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται μέσα σε 4 - 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας και εφόσον αυτή έγινε ως τις 12 μ.μ. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος σε περιόδους αιχμής εργασιών ή σε περιόδους κακών καιρικών συνθηκών. Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται μέσω εταιρίας courier για αποστολές εντός Ελλάδας και μέσω HELLENIC POST (ΕΛΤΑ) για αποστολές εκτός Ελλάδος.

 

Τι συμβαίνει εάν απουσιάζω στην παράδοση;

Αν η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση που έχετε ορίσει και δεν υπάρχει παραλήπτης, η εταιρία courier θα σας αφήσει μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό της. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρία courier για 10 εργάσιμες μέρες και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορείτε να καθορίσετε νέο ραντεβού, σε μέρα και ώρα που σας διευκολύνει.

Αν δεν επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στην εταιρία μας.

 

Επιστροφές/Αντικατάσταση προϊόντων

Ποια είναι η πολιτική της εταιρίας σας σχετικά με τις επιστροφές και τις αντικαταστάσεις;

  • Η αλλαγή ενός προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλησιέστερο κατάστημα SAM 0-13 ΔΩΡΕΑΝ ή μέσω του e-shop. Συνιστούμε την αλλαγή προϊόντων στα καταστήματά μας, καθώς δεν επιβαρύνεστε κόστος μεταφορικών. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή να αλλάξετε το νούμερο ή το χρώμα. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις. Αλλαγή προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί με προϊόν της αντίστοιχης σεζόν.

 

Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Η επιστροφή του προϊόντος μέσω του e-shop γίνεται με HELLENIC POST (ΕΛΤΑ) ή με courier της δικής σας επιλογής και το κόστος επιβαρύνει εσάς.

 

  • Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την SAM 0-13.

 

Πριν την επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685012 ή στο e-mail mailto:info@sam013.gr.

 

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής.

 

Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, το προϊόν θα σας επιστραφεί με δική σας χρέωση.

 

Δεν έχω λάβει τη φόρμα επιστροφής, πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να την κατεβάσετε από το δελτίο επιστροφής.

 

Μπορώ να πραγματοποιήσω δωρεάν την επιστροφή ενός προϊόντος, είτε το αγόρασα από το e-shop είτε από ένα κατάστημα λιανικής;

Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να πραγματοποιήσουμε οποιαδήποτε αλλαγή σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου SAM 0-13 εντελώς δωρεάν ή μέσω του e-shop. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για τη διαδικασία επιστροφών μέσω e-shop, παρακαλώ επιλέξτε ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ.