Βήματα παραγγελίας

ΒΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας! Η διαδικασία παραγγελίας από το e-shop μας είναι πολύ απλή και εύκολη! Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πληροφορίες που θα κάνουν ακόμη πιο εύκολη την αγορά των προϊόντων σας. Η ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα πάρει μόνο λίγα λεπτά από τον χρόνο σας!

 

ΒΗΜΑ 1: Επιλέξτε από την ποικιλία των προϊόντων μας !

Η πλειοψηφία της συλλογής βρίσκεται στο e-shop. Για να αποφασίσετε ποια προϊόντα θα αγοράσετε, μπορείτε να επιλέξετε είτε με βάση το φύλλο, είτε με βάση την ηλικία είτε με βάση τη σαιζόν. Όταν αποφασίσετε ποια είδη θέλετε, επιλέξτε το χρώμα και το μέγεθος και προσθέστε τα στο καλάθι αγορών σας. 

Μπορείτε να αλλάξετε τις επιλογές σας μέχρι την τελευταία στιγμή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε κάποια επιλογή σας από το καλάθι αγορών, κάνετε κλικ στο επάνω μέρος του μενού και διαγράψτε το προϊόν.

 

ΒΗΜΑ 2: Εγγραφείτε στον λογαριασμό σας

Αν δεν έχετε ήδη συνδεθεί, θα σας ζητηθεί να το πραγματοποιήσετε για να συνεχίσετε στο επόμενο βήμα. Δημιουργώντας τον ατομικό λογαριασμό σας, μπορείτε να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας.

 

ΒΗΜΑ 3: Παράδοση 

Επιλέξτε τη διεύθυνση αποστολής από προηγούμενες αποστολές ή προσθέστε μία καινούρια.

 

ΒΗΜΑ 4: 2 τρόποι πληρωμής 

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία σας είναι σωστά, πριν από την υποβολή της παραγγελίας σας. Για τη δική σας διευκόλυνση, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής από έναν από τους παρακάτω:

  • Πιστωτική κάρτα* 
  • Αντικαταβολή (μόνο για αποστολές εντός Ελλάδας, με κόστος 3€ ανά αποστολή
  • Paypall

*Αποδεκτές είναι οι πιστωτικές κάρτες Visa, Visa Electron, MasterCard και Maestro.

 

ΒΗΜΑ 5: Αποστολή/Επιβεβαίωση/Ακύρωση Παραγγελίας

Η παράδοση των προϊόντων στον χώρο σας γίνεται μέσα σε 4 - 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα πραγματοποίησης της παραγγελίας και εφόσον αυτή έγινε ως τις 12 μ.μ. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος σε περιόδους αιχμής εργασιών ή σε περιόδους κακών καιρικών συνθηκών. Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται μέσω εταιρίας courier για αποστολές εντός Ελλάδας και μέσω ΕΛΤΑ για αποστολές εκτός Ελλάδος. 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Μέσω e-mail, θα ενημερωθείτε πότε το προϊόν που παραγγείλατε παραδόθηκε στην εταιρία courier. Επιπλέον, στο ίδιο e-mail, θα υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός αποστολής (tracking number).

Εισάγοντας τον αριθμό αποστολής στις ιστοσελίδες www.acscourier.gr & www.taxydromiki.gr (παραγγελίες εντός Ελλάδας) και www.elta.gr (παραγγελίες εκτός Ελλάδας), μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της παραγγελίας σας.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά αποστολές τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Αν η παραγγελία φτάσει στη διεύθυνση που έχετε ορίσει και δεν υπάρχει παραλήπτης, η εταιρία courier θα σας αφήσει μία ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό της. Η παραγγελία σας θα παραμείνει στην εταιρία courier για 10 εργάσιμες μέρες και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορείτε να καθορίσετε νέο ραντεβού, σε μέρα και ώρα που σας διευκολύνει.

Αν δεν επικοινωνήσετε εντός 10 ημερών, το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στην εταιρία μας. 

 

ΚΟΣΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η αποστολή των προϊόντων μας στην Ελλάδα είναι ΔΩΡΕΑΝ με αγορές άνω των 50€. Εάν οι αγορές είναι κάτω από 50€, τότε το κόστος αποστολής είναι 4€.
Στις χώρες του εξωτερικού (Ευρωπαϊκής Ένωσης) το κόστος αποστολής είναι 9,90€. Σε περίπτωση αντικαταβολής (μόνο στην Ελλάδα), υπάρχει κόστος 3€.

 

EΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστροφή/Αντικατάσταση Προϊόντος 

  • Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή να αλλάξετε το νούμερο ή το χρώμα. Η αλλαγή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλησιέστερο κατάστημα SAM 0-13 δωρεάν ή μέσω του e-shop.Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις. Αλλαγή προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί με προϊόν της αντίστοιχης σαιζόν.

Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με ΕΛΤΑ ή με courier της δικής σας επιλογής και το κόστος επιβαρύνει εσάς.

 

  • Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, τότε το κόστος επιστροφής επιβαρύνει την SAM 0-13.

 

Πριν την επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685012 ή στο e-mail info@sam013.gr.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής. 

Το προς επιστροφή προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2310 685012 ή στο e-mail info@sam013.gr. Σε περίπτωση που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, η SAM 0-13 θα ενημερώσει την courier να επιστρέψει το δέμα στις εγκαταστάσεις της.

 

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

Με κάθε αγορά σας, τα προϊόντα θα τοποθετούνται σε σακούλα του e-shop μας σε 3 μεγέθη.

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα μαζί με το δώρο σας να στείλετε, χωρίς χρέωση, τις ευχές σας στην ευχετήρια κάρτα του e-shop μας. Συμπληρώστε το κείμενο των ευχών σας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα εμφανιστεί στο τέλος, με την ολοκλήρωση των αγορών σας.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εξυπηρέτηση Πελατών

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στην διάθεσή σας από τις 08:30 έως τις 16:30 από Δευτέρα έως Παρασκευή.